Про нас

Зовнішня реклама на сьогодні виступає невід’ємною частиною комунікативної системи суспільства і соціально-культурного середовища. Вона є декоративно-прагматичною прикрасою сучасних міст, відображає їх соціально-економічну та комерційну активність і, в свою чергу, суттєво пов’язана з архетипами колективного несвідомого, з культурними ідеалами, з масовими стереотипами, тобто, з усім тим, що певним чином формує суспільну поведінку. Поряд з цим, зовнішня реклама є каталізатором економічного зростання, оскільки відрахування до міських бюджетів за розміщення об’єктів зорвнішньої реклами є суттєвими фактором прибуткових статтей, а також виступає вагомим чинником у сфері благоустрою міст.

Зовнішня реклама вважається одним з перших видів реклами. Розвиток історії зовнішньої реклами приніс ринку безліч нових різноманітних конструкцій, які дають змогу ефективно просувати товари та послуги.

Зовнішня реклама –  це графічна, текстова або інша інформація рекламного характеру, яка розміщується на спеціальних тимчасових і/або стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїзжою частиною вулиць і доріг або на них самих.

Зовнішня реклама –  це універсальний носій,  засіб масової інформації, що дозволяє наздогнати людину не в дома і не в конторі, а на вулиці або під час поїздок, відвідування торгівельних центрів чи адміністративних установ…

Зовнішня реклама має ряд суттєвих переваг, які кращі рекламні агенства мають використовувати у повній мірі:

  • Всеосяжність. Уникнути прямого контакту із зовнішньою рекламою практично неможливо. Незалежно від віку, інтресів та соціального стану, виходячи на вулицю, людина мимо волі звертає увагу на розміщену навкруги рекламу, особливо якщо вона виокнана яскраво, змістовно та цікаво.
  • Частота взаємодії. Рухаючись по певним маршрутам, людина постійно спостерігає рекламу, ця інформація міцно відкладається у його памяті, створюючи певні асоціації у відношенні рекламованого продукту чи послуги.
  • Видовищність та інформативність зовнішньої реклами. Будучи частиною міського середовища зовнішня реклама виконує комункативну роль у відносинах з потенційними клієнтами, формуючи конкретний імідж компанії.

 

 

Наше підприємство було організовано групою ентузіастів-професіоналів у вересні 1993 року як рекламно-виробнича фірма.

За час активної роботи у цій галузі агенство набуло значного досвіду роботи у різних сегментах рекламного ринку, розширило виробничу базу.

Сьогодні ми — група рекламних агенств та виробничих підприємств повного циклу та пропонуємо комплекс послуг:

• Креатив (графічний дизайн візуальної реклами);

• Сучасний продакшн (поліграфія, сувенірна продукція, виробництво зовнішньої реклами та виставкового обладнання);

• Матеріали для виготовлення реклами (пластики, плівки ПВХ);

• Комплекс послуг по розміщенню зовнішньої реклами на власних рекламоносіях (біллборди, призматрони, сіті-лайти)

 

В ДАНИЙ ЧАС В АКТИВІ «ОЛЛАН»:

• 75 площин на установках «Призматрон» (з них 12 площин вертикальних) формата 3х6 м на центральних вулицях Полтави.
Всі установки оснащені системою зміних панелей

• 76 площин на бордах формата 3х6 м по всім районам Полтави та на в’їздах у місто зі сторони Києва, Харкова, Кременчука.

• 114 площин сіті-формата в центрі Полтави на світлових наземних коробах.

• Тісне співробітництво із друкарями у сфері широкоформатного другу для зовнішньої реклами.

• Работа з переважною більшістю місцевих рекламодавців та рекламних агенств, столичних та регіональних агенств.

Ми зробимо так, щоб споживач побачив вашу рекламу там, де це вам потрібно!

Created by S2D

РА "ОЛЛАН" © 2019